Obalamy mity na temat trądziku - za nami globalne wydarzenie CeraVe Acne Academy

<
Gallery image
>
CeraVe Acne Academy 1
<
CeraVe Acne Academy 1CeraVe Acne Academy 2CeraVe Acne Academy 3CeraVe Acne Academy 4CeraVe Acne Academy 5CeraVe Acne Academy 6CeraVe Acne Academy 7CeraVe Acne Academy 8CeraVe Acne Academy 9CeraVe Acne Academy 10CeraVe Acne Academy 11
 
>
 
 

W Nowym Jorku podczas CeraVe Acne Academy kilkuset influencerów i ambasadorów CeraVe z całego świata spotkało się w rodzimym mieście marki, aby obalić mity na temat trądziku w klimacie prawdziwego amerykańskiego highschool. Marka CeraVe wywodzi się z USA, dlatego też wybór lokalizacji na globalny event naturalnie padł na Nowy Jork. Tematem przewodnim wydarzenia, które odbyło się 13 i 14 września, była nauka o prawidłowej i skutecznej rutynie pielęgnacyjnej skóry skłonnej do trądziku i niedoskonałości. Ponad 400 gości, influencerów i ekspertów beauty przybyło z 25 krajów, potwierdzając tym samym, że CeraVe to jedna z najbardziej rozpoznawalnych skincare'owych marek na świecie.


Dermatolodzy, skin eksperci i ambasadorzy marki z całego świata

Podczas dwudniowego eventu na uczestników czekało mnóstwo intensywnych inspiracji, w tym Master Class z gwiazdami TikToka. Wśród nich m.in. dermatologiczny guru, dr Shah (@dermdoctor), który w sieci dzieli się wiedzą ze swoją ponad 21 milionową skincare’ową społecznością; Charlie D’Amelio (@charlidamelio), jedna z najsławniejszych TikTokerek, którą obserwuje już zawrotna liczba 150 milionów followersów oraz Zach King (@zachking) - topowy amerykański twórca znany z kreatywnych video z motywem iluzji.


Goście wzięli udział w licznych atrakcjach wypełnionych porządną dawką wiedzy i ciekawostek dotyczących walki z trądzikiem – ekscytujących konkursach oraz praktycznych zajęciach inspirowanych prawdziwymi lekcjami w szkole:

Art Class, gdzie każdy z uczestników mógł w kreatywny sposób zaprezentować własne odczucia na temat trądziku i podzielić się swoim doświadczeniem na drodze do pokonania niedoskonałości skóry, wyrażając się w formie sztuki.

Gym Class pomogły z kolei obalić najważniejsze fizyczne i emocjonalne błędne przekonania na temat trądziku, za pomocą inspirowanych fitnessem aktywności.

Science Class, w której królowała nauka – niezbędny element towarzyszący formułom związanym z pielęgnacją skóry trądzikowej, a w szczególności produktów CeraVe.

Music Class – o trądziku uczymy się mówić głośno, pokazując skalę problemu, dlatego podczas ostatniej z aktywności uczniowie dołączyli do chóru i pod dyrygenturą The Gregory Brothers, muzyków znanych z TikToka, stworzyli hymn, pokazując swoim obserwatorom, że nie są sami w walce o zdrowo wyglądającą skórę.


Powrót do nauki z CeraVe

W Nowym Jorku nie mogło zabraknąć również polskich #CeraVeFriends. W naszym składzie pojawiły się gwiazdy mediów społecznościowych długofalowo związane z marką: Liliana Grochowska, skinekspertka, która zasłynęła ze swoich edukacyjnych materiałów pod pseudonim GroszekCukierkowy; Jasperr - młody influencer z 2.5 mln kontem na TikToku; Youtuberka i przedstawicielka skóry problematycznej, czyli Kaja Soboń; a także Klaudia Tarka znana wszystkim fanom pielęgnacji i makijażu jako Klatex, oraz wieloletnia ambasadorka CeraVe – AgaSava.

Goście mieli przy tym wyjątkową możliwość współpracy z influencerami z całego świata, a wszystko to pod okiem wiodących ekspertów w dziedzinie pielęgnacji skóry. Po całym dniu aktywności zaproszeni oficjalnie "ukończyli szkołę" i spędzili magiczny wieczór pełen zabawy w stylu prawdziwego amerykańskiego prom-night! Balowi przyświecało hasło "Prom Like A Derm" nawiązujące do kampanii marki.

Wybrani goście eventu mogli skorzystać również z ekskluzywnej wycieczki do laboratoriów w New Jersey – gdzie dosłownie dzieje się cała magia CeraVe! W programie znalazły się kulisy opracowywania produktów oraz formuł przeciwtrądzikowych marki, a także tajniki historii jej powstania we współpracy z dermatologami. A to jeszcze nie wszystko! Zaproszeni spędzili również czas w nowojorskim biurze marki w towarzystwie Toma Allisona – jednego z założycieli CeraVe!

Aby dowiedzieć się więcej o tym, jakie mity o skórze skłonnej do trądziku zostały obalone podczas eventu obserwuj profil @ceravepolska oraz ambasadorów marki!


Pielęgnacja przeciw niedoskonałościom

Nowy rok szkolny to doskonały moment, aby wzmocnić swoją wiedzę o tym, jak zapewnić zdrowy wygląd skóry skłonnej do trądziku. Gama CeraVe dedykowana walce z niedoskonałościami to skuteczna seria dermokosmetyków, o działaniu potwierdzonym badaniami. Wypryskom i niedoskonałościom często towarzyszy naruszona bariera ochronna skóry. CeraVe to marka stworzona z dermatologami, oferująca produkty, które dzięki zawrtościom 3 kluczowych ceramidów i składników aktywnie działających na skórę, zmniejszają niedoskonałości, nie wysuszając przy tym skóry i dbając o jej barierę hydrolipidową.


Tylko dermokosmetyki!

CeraVe to marka stworzona z dermatologami. Wszystkie jej receptury zawierają najważniejsze składniki pielęgnacyjne, przede wszystkim 3 kluczowe ceramidy – identyczne z tymi, które występują w ludzkiej skórze, Nawilżające produkty marki dodatkowo wyposażone są w technologię MVE, która umożliwia stabilne, stopniowe uwalnianie składników aktywnych, dzięki czemu skóra pozostaje nawilżona nawet do 24h po aplikacji. Dermokosmetyki CeraVe są bezzapachowe, hipoalergiczne i niekomedogenne.


Linia dla skóry skłonnej do trądziku i niedoskonałości:

Żel Myjący Przeciw Niedoskonałościom – usuwa nadmiar sebum i zapobiega powstawaniu nowych zmian, nie naruszając bariery ochronnej skóry. Jest przyjemny w stosowaniu – nałożony na twarz lekko się pieni. Poza ceramidami ma w składzie kwas salicylowy, który oczyszcza pory, kojący niacynamid (witaminę B3) oraz białą glinkę, minimalizującą błyszczenie się skóry. Nie pozostawia uczucia ściągnięcia ani suchości – jest skuteczny, ale też wyjątkowo delikatny.

Cena: 236 ml / 56 zł


Żel Przeciw Niedoskonałościom – zawiera komplet składników, dzięki którym 40 proc. widocznych niedoskonałości ulega zmniejszeniu już po 3 dniach stosowania. Zawarty w żelu kwas salicylowy oczyszcza pory, a kwasy mlekowy i glikolowy wspierają wygładzenie skóry. Dzięki zawartości ceramidów regeneruje i odbudowuje barierę ochronną skóry. Jest delikatny, bezzapachowy, nie zawiera wysuszającego alkoholu i szybko się wchłania. [1: *ocena kliniczna rozmiaru niedoskonałości, 51 osób, stosowanie 1 x dziennie na noc, grupa 13-45 lat, kobiety i mężczyźni]

Cena: 40 ml / 68 zł


Odbudowujące Serum z Retinolem – zmniejsza ślady po trądziku, a także niweluje przebarwienia i widoczność porów oraz przywraca naturalne nawilżenie naskórka. Zawiera kluczowe dla bariery hydrolipidowej ceramidy, kapsułkowany retinol o właściwościach wygładzających, ekstrakt z korzenia lukrecji, który wspomaga rozjaśnianie kolorytu skóry i kojący niacynamid.

Cena: 30 ml / 88 zł

Kosmetyki CeraVe dostępne są w drogeriach oraz wybranych aptekach.



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 20-09-2023

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności
BRAK ZGODY COOKIES