13. edycja kampanii "Dotykam=Wygrywam"

<
Gallery image
>
13. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam 1
<
13. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam 113. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam 213. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam 313. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam 413. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam 513. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam 613. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam 7
 
>
 
 

"Róż się i poznaj swoje piersi!" to motto 13. edycji kampanii "Dotykam=Wygrywam" organizowanej przez Fundację Wsparcie na Starcie, która edukuje kobiety, jak kompleksowo dbać o zdrowie piersi w dwóch krokach: wykonując samobadanie i nosząc dobrze dopasowany biustonosz.


Ambasadorki i przedstawiciele mediów, a także Partnerzy i przyjaciele fundacji, spotkali się w Stellar premium fitness club w Hilton Warsaw City, aby porozmawiać o zdrowiu, opowiedzieć swoje historie i wymienić się doświadczeniami. W tym roku organizowana jest zbiórka środków na zakup BIUSTObusa - mobilnego centrum edukacyjnego, który wyruszy w ogólnopolską trasę, aby edukować i inspirować kobiety w każdym wieku do profilaktyki w biustopozytywnej atmosferze. Prezeską fundacji i organizatorką kampanii jest Izabela Sakutova.

"Kampania "Dotykam=Wygrywam" jest cały czas potrzebna. Coraz więcej słyszy się o kobietach, które umarły z powodu zbyt późnej diagnozy raka piersi. Dlatego wszystkie informacje na temat tego, jak powinniśmy dbać o nasze piersi, jak poznać „ukształtowanie ich terenu”, mają ogromne znaczenie. Samobadanie pozwala nam zareagować szybko i tym samym zwiększyć szanse na pokonanie tej choroby. Statystyki mówią, że rak piersi jest praktycznie uleczalny w 100%, jeżeli nasza reakcja jest natychmiastowa" - powiedziała Izabela Sakutova.

Ten niezwykle potrzebny, ambitny i edukacyjny projekt wspierają dobrze znane z poprzednich edycji Ambasadorki: Beata Sadowska, Daria Widawska, Natalia Przybysz, Elżbieta Romanowska, Aleksandra Kisio, Dorota Gardias, Marzena Rogalska, Anna Gzyra-Augustynowicz, Ilona i Milena Krawczyńskie, czyli Siostry ADiHD, Kinga Zawodnik, Lidia Kalita, Anna Iberszer, Paulina Koziejowska, Miss Polonia 2024 Maja Klajda, Miss Polonia 2023 Ewa Jakubiec, Anika Dąbrowska, Anna Męczyńska, a także Ola Żelazo @joga.zelazo, Karolina Cwalina-Stępniak, @sexyzaczynasiewglowie, Alina Adamowicz @alka_positive, Katarzyna i Paulina Błędowskie @omatkoicorko, Angelika Miszalska-Kamińska @miszalskakaminska, Monika Kołodyńska-Lewandowska @monika_kolodynska_bralady, Joanna Ceplin @joannaceplin_pl i Małgorzata Sokołowska @zpamietnikapolicjantki.
Do grona ambasadorek 13. Edycji kampanii "Dotykam=Wygrywam" dołączyły także nowe twarze: Ada Fijał, Bryska, Agnieszka Kaczorowska, Emilia Dankwa, Vanessa Rojewska i Kamila Staniek.

"Do kampanii "Dotykam=Wygrywam" dołączyłam w tym roku. To niezwykle ważna kampania skierowana do każdej z nas. Uważam, że krzewienie takiej samoświadomości w kwestii regularnego badania piersi jest bardzo potrzebne. Cieszę się, że w tym roku ta kampania skierowana jest także do młodych dziewczyn, bo w dbaniu o zdrowie i profilaktyce wiek nie ma znaczenia" - powiedziała Emilia Dankwa.

"Od wielu lat promowałam zdrowy tryb życia i potrzebę regularnych badań. Abyśmy my, jako kobiety i matki, pamiętały o sobie, bo jesteśmy ważne w tej całej układance. Udział w kampanii "Dotykam=Wygrywam" jest spójny z moimi poglądami, dlatego bardzo się cieszę, że zostałam jedną z twarzy kampanii. Kampania zachęca m.in. do samobadania, co jest łatwe do zrobienia, a jednocześnie tak istotne dla zdrowia. Zawsze powtarzam: lepiej wiedzieć i się leczyć niż się nie badać. Cenne jest to, że kampania skierowana jest także do młodych dziewczyn. Jest taki stereotyp, że młode osoby nie muszą się badać. A to nieprawda - statystyki pokazują, że choroba może dotknąć każdą z nas. Dlatego, niezależnie od wieku, badajmy się pod każdym kątem, a badania piersi to konieczność" - powiedziała Agnieszka Kaczorowska.

Wszystkie ambasadorki zostały uwiecznione na zdjęciach wykonanych przez artystę portrecistę, Arcadiusa Mauritza, a zaproszeni goście mogli podziwiać wystawę prac fotografa.

Wszyscy zainteresowani mogą wesprzeć kampanię zakupem BIUSTOcegiełki - różowego, sportowego biustonosza marki Panache, z którego 100% zysku ze sprzedaży zostanie przekazane na zakup BIUSTObusa. Kolejną opcję wsparcia celu kampanii stworzyła firma Deni Cler i jest nią limitowana edycja t-shirtów z wyjątkową grafiką autorstwa Anny Halarewicz, z której 50% zysków trafi do Fundacji Wsparcie na Starcie, zrzeszającej ponad 160 profesjonalnych wolontariuszek - brafitterek, które na co dzień przeprowadzają BIUSTopogadanki i edukują nastolatki  szkołach na terenie całej Polski, jak dbać o zdrowe piersi od najwcześniejszych lat.


BIUSTObus to nowa idea fix i nowy cel fundacji.

"Tegoroczna edycja kampanii Dotykam=Wygrywam wspiera walkę z rakiem piersi poprzez zbiórkę funduszy na zakup BIUSTObusa – mobilnego centrum edukacyjnego, który będzie wyposażony w fantomy do nauki samobadania piersi, jak i przymierzalnie do pracy brafittingowej. Naszym celem jest dotarcie z BIUSTObusem i z ratujących życie przesłaniem Fundacji Wsparcie na Starcie do dużych i małych miejscowości w naszym kraju, aby inspirować nastolatki i dojrzałe kobiety do troski o zdrowie piersi." - mówi Iza Sakutova

Od 4 lat akcję wspiera marka Organique , która promuje wśród kobiet pielęgnowanie miłości do własnego ciała i zachęca do samobadania piersi pod prysznicem, podczas kąpieli lub w trakcie balsamowania. Z tej okazji postanowiła przekazać 100% zysku z październikowej sprzedaży 2 żeli pod prysznic i 2 maseł do ciała z linii Bloom Essence i Naturals Sensitive.

"Samobadanie piersi jest ważne, ponieważ jest pierwszym krokiem do zauważenia, że coś jest nie w porządku" - powiedziała Natalia Przybysz.

"Samobadanie możemy wykonywać, co miesiąc same w domu, a jeśli coś poczujemy, nie wahajmy się zgłosić do lekarza w celu dalszej diagnozy" - dodaje Ada Fijał.

Został też zaprezentowany ciekawy produkt - szczotka do biustu Bra Tape, wykonana z delikatnego końskiego włosia, która nie tylko zapewnia ujędrniający masaż, złuszcza martwy naskórek, ale także stymuluje przepływ limfy, pomagając w zapobieganiu tworzenia się złogów, które mogą powstać w piersiach.

Jak co roku start "Dotykam=Wygrywam" to także początek zbiórki biustonoszy do reCYClingu. Swoje stare, źle dopasowane biustonosze można oddać, do końca października, do jednego z ponad 150 sklepów brafittingowych w Polsce współpracujących z Panache i otrzymać bon rabatowy na nowy, dobrze dopasowany biustonosz tej marki. Dzięki zaangażowaniu firmy Wtórpol biustonosze zyskają nowe życie, a uzyskane z ich sprzedaży środki wspomogą działania edukacyjne i pomocowe w walce z rakiem piersi prowadzone przez: stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny i Fundację Wsparcie na Starcie. Dotychczas, podczas 12. dotychczasowych edycji udało się zebrać ponad 12 ton biustonoszy, czyli 195886 sztuk biustonoszy!

"W kampanii "Dotykam=Wygrywam" biorę udział po raz dziewiąty. To ważna akcja, o której trzeba cały czas mówić głośno. Kampania to szereg działań - BIUSTOcegiełki, wsparcie ambasadorek, BIUSTObus, reCYCling biustonoszy... Wszystkie mają sens i naprawdę promują słuszną sprawę. Październik to dobry miesiąc, aby badać piersi. Zachęcam" - powiedziała Karolina Cwalina-Stępniak.

Fundacja Wsparcie na Starcie zachęca także do pobrania ich darmowej aplikacji - BIUSTOapki, która co miesiąc przypomina o samobadaniu, pokazuje, jak je wykonać oraz nie daje zapomnieć o ważnych badaniach profilaktycznych, takich jak USG, mammografia czy cytologia, a także wyjaśnia, jak dobrać biustonosz. Pomaga także znaleźć lokalne sklepy bafittingowe, które aktywnie wspierają kampanię "Dotykam=Wygrywam" w ramach wolontariatu.

"Jestem przyjaciółką kampanii od samego początku. To wspaniała, bardzo ważna akcja, którą prowadzą niesamowite kobiety. To one dają nam siłę i napędzają nas, aby mówić głośno o tym, jak ważne jest profilaktyczne badanie piersi. Samobadanie piersi jest bardzo ważne, trzeba pamiętać także o USG i mammografii" - powiedziała Aleksandra Kisio.

"Niech tegoroczna edycja kampanii będzie nie tylko symbolem walki, ale i zwycięstwa - róż się z nami, edukuj, wspieraj i zmieniaj świat na lepsze!" - namawia kampania "Dotykam=Wygrywam".

Więcej na www.dotykamwygrywam.pl


Materiał PR



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 04-10-2024

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności
BRAK ZGODY COOKIES