Jeden flakon perfum na zawsze. Refille to ekologiczna rewolucja w świecie luksusowych zapachów

<
Gallery image
>
Jeden flakon perfum na zawsze 1
<
Jeden flakon perfum na zawsze 1Jeden flakon perfum na zawsze 2Jeden flakon perfum na zawsze 3Jeden flakon perfum na zawsze 4Jeden flakon perfum na zawsze 5Jeden flakon perfum na zawsze 6Jeden flakon perfum na zawsze 7Jeden flakon perfum na zawsze 8Jeden flakon perfum na zawsze 9Jeden flakon perfum na zawsze 10Jeden flakon perfum na zawsze 11Jeden flakon perfum na zawsze 12Jeden flakon perfum na zawsze 13
 
>
 
 

Flakony z perfumami to często małe dzieła sztuki, które po opróżnieniu żal wyrzucić do kosza na śmieci. Marki L'Oréal Luxe znalazły jednak sposób, żeby ulubiony flakon zatrzymać już na zawsze i to nie tylko ze względów estetycznych. Głównym powodem, żeby puste opakowanie nie trafiło na wysypisko, jest tu ekologia. Samo rozwiązanie problemu stanowi natomiast refill, dzięki któremu opróżniony flakon można ponownie napełniać bez końca.


Jaki jest sens w kupowaniu perfum w innej butelce, żeby potem przelać je do opróżnionego flakonu? Okazuje się, że opakowanie opakowaniu nie jest równe. Ozdobny flakon jest znacznie bardziej wymagający w produkcji i pochłania dużo więcej surowców. Sięgając po refill można zatem zaoszczędzić szkło, tworzywa sztuczne, karton, a w niektórych przypadkach także metale. Do tego warto pamiętać, że opróżnione opakowanie po uzupełnieniu nadaje się do recyklingu i powinno trafić do odpowiedniego pojemnika na odpady.

W perfumeriach można znaleźć coraz więcej luksusowych zapachów we flakonach do wielokrotnego napełnienia. Na liście nie brakuje kultowych zapachów, co oznacza, że wcale nie trzeba szukać nowego zapachu, żeby dokonać ekologicznego wyboru. Refill to zatem także opcja dla tych, którzy po latach nie chcą rezygnować z ulubionych perfum ani ich oprawy. Na długiej liście znajdują się między innymi perfumy: Giorgio Armani Acqua di Giò, Lancôme Idôle, Prada Paradoxe czy Yves Saint Laurent Libre.

Slogany głoszące, że wybory dokonywane przez nas każdego dnia mają ogromne znacznie dla planety, wcale nie są przesadzone. Widać to także dzięki liczbom, które pokazują, na jak dużą oszczędność surowców pozwala refill. Każde perfumy należy rozpatrywać indywidualnie. Punktem wspólnym są jednak oszczędności za poziomie kilkudziesięciu procent. Dobra wiadomość jest też taka, że ulubione kompozycje w ekologicznym wydaniu są dostępne zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn.


Na jaką oszczędność pozwala refill?

Refill Lancôme La Vie Est Belle to 46% mniej plastiku, 46% mniej kartonu i 50% mniej szkła*.
Refill Yves Saint Laurent Libre to 38% mniej plastiku, 41% mniej szkła i 67% mniej metalu*.
Refill Yves Saint Laurent MYSLF to 21% mniej plastiku, 16% mniej kartonu, 43% mniej szkła i 75% mniej metalu*.
Refill Armani Acqua di Giò to 42% mniej szkła, 75% mniej metalu i 37% mniej papieru**.
Refill Armani My Way to 45% mniej szkła, 66% mniej metalu i 52% mniej tworzywa sztucznego*.
Refill Prada Paradoxe to 29% mniej szkła, 67% mniej metali, 39% mniej kartonu i 46% mniej tworzyw sztucznych*.

*Porównanie 1 butelki wielokrotnego napełniania 50 ml + 1 refill 100 ml z 3 jednorazowymi butelkami 50 ml.
** Porównanie 1 butelki wielokrotnego napełniania 50 ml + 1 refill 150 ml z 4 jednorazowymi butelkami 50 ml.


Materiał PR



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 19-07-2024

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności
BRAK ZGODY COOKIES