Issey Miyake Le Sel d'Issey - duch soli w nowym męskim zapachu

<
Gallery image
>
Issey Miyake Le Sel d'Issey 1
<
Issey Miyake Le Sel d'Issey 1Issey Miyake Le Sel d'Issey 2Issey Miyake Le Sel d'Issey 3Issey Miyake Le Sel d'Issey 4Issey Miyake Le Sel d'Issey 5Issey Miyake Le Sel d'Issey 6Issey Miyake Le Sel d'Issey 7Issey Miyake Le Sel d'Issey 8
 
>
 
 

Le Sel d'Issey to nowy, męski zapach, w którym Issey Miyake po raz kolejny czerpie inspirację z istotnego elementu natury: z soli. Oddając hołd dzisiejszej męskości, ponownie połączonej ze zmysłami, Le Sel d'Issey przywołuje obraz dobroczynnej natury, która przekazuje mężczyznom impet, motywację i chęć intensywnego życia.


"Natura jest głównym źródłem mojej inspiracji" - Issey Miyake


Trzydzieści lat po kultowym i symbolicznym odtworzeniu zapachu wody, które zrewolucjonizowało perfumiarstwo wraz z światową premierą L'Eau d'Issey pour Homme (1994), wielkiego klasyka łączącego przejrzystość i elegancję, Issey Miyake po raz kolejny czerpie inspirację z istotnego elementu natury: z soli.

Oddając hołd dzisiejszej męskości, ponownie połączonej ze zmysłami, Le Sel d'Issey przywołuje obraz dobroczynnej natury, która przekazuje mężczyznom impet, motywację i chęć intensywnego życia.

Sól, przyprawa życia, budzi zmysły i pobudza energię, ten impuls życiowy, który nas ożywia i nadaje smak naszemu istnieniu.


Duch soli

W naturze sól faktycznie nie ma zapachu. Podobnie jak alchemikowi, perfumiarzowi Quentinowi Bischowi (Givaudan) udało się nadać perfumom coś więcej niż tylko akord: zapach. Ponieważ nie ma czegoś takiego jak ekstrakt solny, perfumiarz stworzył własną interpretację.

"Sól jest pamięcią fali na ziemi i na skórze. Moim zamiarem było zmierzenie się z solą pierwiastkową, która naturalnie reaguje na żywioł wody, który był wcześniej interpretowany przez markę, a która oddaje siłę i ruch natury" - wyjaśnia perfumiarz Quentin Bisch, wielki wielbiciel domu Issey Miyake.

Płynność tego zapachu, z jego wyrazistą świeżością oraz nutami drzewnymi i morskimi, nieustannie przemieszcza się z morza na ląd w wzajemności, która nadaje zapachowi puls niczym bicie serca.

Morze wyraża się w ekstrakcie alg morskich i mchu dębowego, który niegdyś był wodorostem i migrował na suchy ląd kilka tysięcy lat temu; oba są pochodzenia naturalnego. To morskie skupienie zostało wysublimowane przez świeżość akordu soli i wzmocnione nutą naturalnego, mieniącego się życiem imbiru.

Ziemia ucieleśniona jest w naturalnej wetywerii o mocnych mineralnych fasetkach, uprawianej po raz pierwszy w piasku, a także w drewnie cedrowym naturalnego pochodzenia, przetworzonym z wiórów drzewnych z przemysłu meblarskiego. Wszystkie te drzewne akordy nadają zapachowi niesamowitą złożoność.

To wzajemna interakcja pomiędzy tymi dwoma punktami skupienia, morzem i lądem, ten nieskończony ruch sprawia, że Sel d’Issey jest tak tętniący życiem i ostatecznie tak żywy.


Zapach

Wyrażając nieustanny ruch, od morza po ląd, zapach składa się z dwóch olfaktorycznych biegunów. Morska część odsłania żywy akord soli, łączący wodorosty morskie pochodzenia naturalnego i mech dębowy. Natomiast ziemista część nasycona jest intensywnymi, drzewnymi nutami naturalnej wetywerii piaskowej i cedru pochodzącego z upcyklingu - naturalnego składnika pozyskiwanego przy produkcji mebli. Musujący, naturalny imbir wzmacnia witalność akordu soli.


Główne nuty:

Nuty głowy: sól morska, imbir
Nuty serca: algi, wetiwer
Nuty bazy: drewno cedrowe, mech dębowy


Flakon: energia transparentności

Flakon zaprojektował japoński artysta i projektant Tokujin Yoshioka, często inspirujący się zjawiskami natury, który od dwudziestu lat współpracuje z Issey Miyake przy projektowaniu obiektów i flagowych butików.

Absolutna czystość, męskie krzywizny butelki odsłaniają blask światła i energię soli.
Eliptyczny kształt stopniowo zanika w kierunku dna flakonu, zachowując idealną płynność.

Jest to flakon przywołujący raczej ruch niż formę, zgodnie z zamysłem Tokujina Yoshioki.

Światło odbijające się od chromowanego metalowego korka nadaje projektowi wrażenie energii i ruchu.

Obiekt ten jest wyraźnie zaprojektowany z myślą o trwałości: oba formaty 50 ml i 100 ml nadają się do ponownego napełniania. To pierwszy flakon wielokrotnego użytku w ofercie zapachów dla mężczyzn marki.    


Luksus tego, co niezbędne

W swoim ciągłym poszukiwaniu innowacji w zakresie mody i zapachów Issey Miyake zawsze faworyzował komponenty zaprojektowane ekologicznie, zapewniające mniejszy wpływ na środowisko.

Flakon, symbol minimalizmu, wykonany w 20% ze szkła pochodzącego z recyklingu, zachowuje czystość i wyjątkowy blask.

Certyfikowana, wegańska formuła składa się w 95% ze składników pochodzenia naturalnego, w tym z unikalnego ekstraktu z cedru pochodzącego z upcyklingu w ekstrakcie, z którego uzyskano finalną formułę.
Alkohol użyty do zmieszania z ekstraktem perfum jest również w 100% naturalny, pochodzący wyłącznie z buraków francuskich.

Wreszcie opakowanie zewnętrzne wykonane jest z udziałem 10% surowca z wodorostów pochodzących z upcyklingu. Jego teksturowana, matowa faktura przypomina szorstkość kryształu soli.


Kampania: inspiracja sztuką i technologią

Marcus Tomlinson, brytyjski reżyser i fotograf, stworzył zdjęcia do całej kampanii reklamowej tej nowej premiery.

Artysta inspirował się technologią cymatyki służącą do wizualizacji drgań akustycznych.
Sfilmował to zagadkowe zjawisko wizualnych fal dźwiękowych, łącząc w tej samej sekwencji obrazy rzeczywiste i wygenerowane komputerowo.
Film, będący wyczynem technicznym i artystycznym, oddaje istotę soli i jej moc nadawania życiu smaku. Zaczyna się od zanurzenia się w dno flakonu, które zamienia perfumy w wir soli. Aparat zatrzymuje się, aby ustawić ostrość na kryształku soli. Natura w najczystszej postaci.
Kryształ eksploduje na mnóstwo cząstek, tworząc tajemnicze i zadziwiające cymatyczne kształty.

Muzykę do kampanii stworzył Erwan Castex znany jako Rone, francuski producent i kompozytor. Artysta zdobył Cezara za najlepszą muzykę oryginalną w 2021 roku za film Night Ride.


Ceny:

Woda toaletowa Le Sel d'Issey 50 ml / 375 zł
Woda toaletowa Le Sel d'Issey 100 ml / 501 zł

Zapach dostępny jest w perfumeriach Douglas i na www.douglas.pl


Zdjęcia kompozycyjne: Robert Krupiński / Glow.pl


Materiał PR



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 03-10-2024

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności
BRAK ZGODY COOKIES