Magiczny event LYKO

<
Gallery image
>
Magiczny event LYKO 1
<
Magiczny event LYKO 1Magiczny event LYKO 2Magiczny event LYKO 3Magiczny event LYKO 4Magiczny event LYKO 5Magiczny event LYKO 6Magiczny event LYKO 7Magiczny event LYKO 8Magiczny event LYKO 9Magiczny event LYKO 10Magiczny event LYKO 11Magiczny event LYKO 12Magiczny event LYKO 13Magiczny event LYKO 14Magiczny event LYKO 15Magiczny event LYKO 16Magiczny event LYKO 17Magiczny event LYKO 18Magiczny event LYKO 19Magiczny event LYKO 20Magiczny event LYKO 21Magiczny event LYKO 22Magiczny event LYKO 23
 
>
 
 

"Your Beauty Playground" to hasło przewodnie skandynawskiej perfumerii internetowej LYKO i zarazem motyw przewodni jej ostatniego eventu. Marka zaprosiła influencerów i przedstawicieli mediów na kameralne wydarzenie w barze Rascal w Warszawie, dające namiastkę bajkowego i abstrakcyjnego świata beauty, przedstawionego w swojej najnowszej kampanii.


We wtorkowe popołudnie, 10 września 2024 roku, zaproszeni goście mieli okazję poznać i przetestować szeroką gamę produktów i marek, dostępnych w sklepie online.


Bogactwo marek

Historia LYKO sięga 2008 roku. Początkowo mały, rodzinny salon fryzjerski, dość szybko przekształcił się w rozpoznawalny na skandynawskim rynku sklep internetowy. Teraz LYKO podbija kolejne rynki europejskie, w tym Polskę i organizuje swój pierwszy magiczny event w Warszawie.
W ofercie LYKO znajduje się ponad 55 tysięcy produktów od ponad tysiąca marek: od najbardziej poszukiwanych kosmetyków do makijażu, przez dermokosmetyki i pielęgnację premium, perfumy (także niszowe) aż po szeroką ofertę produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów.


Beauty Playground w Warszawie

Koncept wydarzenia dla influencerów i mediów, eksponujący bogaty asortyment perfumerii, nawiązał do poszczególnych kategorii kosmetycznych, dostępnych w LYKO. Specjalnie zaprojektowane strefy podzielone zostały na: makijaż, pielęgnację twarzy i ciała, zapachy oraz pielęgnację i stylizację włosów. Goście mogli nie tylko przetestować kosmetyki, ale także skonsultować się z profesjonalistami w danych kategoriach. Klimat wydarzenia zainspirowany został bajkowym spotem instytucjonalnym marki, która z lekkim przymrużeniem okaza zaprasza swoich Klientów do abstrakcyjnego i kolorowego świata beauty.


Stefy pełne produktów

W strefie hair zaproszeni goście mieli okazję poznać zarówno nowości od marek popularnych jak Olaplex czy Kerastase, profesjonalnych jak Wella czy Bjorn Axen, niszowych jak Ceremonia, ale też luksusowych jak Oribe i R+Co. Event był też okazją do przyjrzenia się z bliska marce ghd, znanej z luksusowych akcesoriów do stylizacji włosów.

Make-up zone to z kolei szeroka gama produktów do makijażu. PIXI jako jeden z partnerów wydarzenia, przygotował strefę, w której uczestnicy mogli nauczyć się m.in. techniki idealnego konturowania od Amandy Bell - znanej makijażystki, od lat współpracującej z PIXI. Wizyta w strefie makijażu była też okazją do przetestowania kultowych palet Danessa Myrics Beauty, viralowych lip combo Rebecca Stella, czy gorących nowości od YSL i KimChi Chic.

W największej przestrzeni skincare i bodycare każdy mógł na własnej skórze doświadczyć konsystencji produktów, ich zapachów i składów. Od pobudzających zmysły kosmetyków do ciała Sol de Janeiro, Ida Warg czy Tree Hut po niszową naturalną duńską markę Woods Copenhagen i australijską markę Aesop. Z ogromnym zainteresowaniem spotkała się strefa K-Beauty, która w LYKO jest wyjątkowo bogata. Poza kultowymi już markami COSRX i Laneige, goście mogli przetestować produkty Beauty of Joseon, Torriden czy Anua. Na wyróżnienie zasługuje też naturalne i niezwykle skuteczne serum do rzęs i brwi szwedzkiej marki Lenoites, która po ogromnym sukcesie sprzedażowym w krajach nordyckich, debiutuje na polskim rynku.

W perfumerii internetowej LYKO bardzo ważne są marki niszowe, których nie mogło zabraknąć w magicznej strefie fragrance. Goście mogli zapoznać się m.in. z takimi markami jak Parfum de Marly, Nishane czy Aqua di Parma. Ogromne zainteresowanie wywołała ekspertka CRA-YON, która poza opowiadaniem o historii marki pokazywała, jak łączyć zapachy ze sobą budując zupełnie nowe kompozycje.


Co dalej?

"Szeroka oferta jest na pewno tym, co wyróżnia LYKO. Nie zwalniamy więc tempa i wprowadzamy kolejne super marki jak choćby Elixir Cosmeceuticals, która zainteresuje pasjonatów skutecznej pielęgnacji twarzy czy wyczekiwany przez naszych klientów Rituals. Już niedługo będziemy też mieli niespodziankę dla fanów marek luksusowych. A w międzyczasie, aby uprzyjemnić czas oczekiwania na okres świąteczny, zaczynamy komunikację wyjątkowo szerokiej gamy kalendarzy adwentowych. Mogę obiecać, że i w tym obszarze nie będzie nudy!" - mówi Magdalena Wasilewska, Country Manager LYKO Polska.

www.lyko.com

https://www.youtube.com/watch?v=1K9Te2nBD4k


Materiał PR



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 16-09-2024

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności
BRAK ZGODY COOKIES