W kampanii marki Rage Age wystąpiły światowe gwiazdy modelingu: Irina Shayk i Jon Kortajarena. Kolekcję Rage Age na sezon wiosna-lato 2022, pierwszą w nowej odsłonie, zapowiada nowa kampania, której twórcą jest francuski fotograf i reżyser Rémi Lamandé, współpracujący z Louis Vuitton, Miu Miu i Thomem Browne’em, uwiecznił na kadrach legendy branży: Irinę Shayk i Jona Kortajarenę.
W środę, 9 marca 2022 roku, dochody ze sprzedaży kolekcji zostaną w całości przekazane Polskiej Misji Medycznej, w ramach wsparcia dla Ukrainy.
Irina od debiutu w 2007 roku jest muzą i przyjaciółką projektanta Riccarda Tisciego, duetu fotografów Mert i Marcus, czy redaktora naczelnego brytyjskiego Vogue'a, Edwarda Enninfula. W czasie kilkunastu lat kariery pojawiła się na okładkach niemal wszystkich edycji Vogue'a oraz w reklamach Armaniego, Calvina Kleina, czy Versace. Zaraz po sesji dla Rage Age wystąpiła w kampanii Burberry i na wybiegu u Michaela Korsa. Na co dzień mieszka w Nowym Jorku, gdzie wychowuje czteroletnią córeczkę Leę De Seine. Na Instagramie śledzi ją prawie 18 mln fanów.
Hiszpan Jon - jeden z najpopularniejszych modeli wszech czasów - od kilkunastu lat pojawia się na setkach okładek prestiżowych magazynów, w tym Esquire'a, GQ, czy Vanity Fair, reklamuje największe marki: Valentino, Balmain czy Bvlgari, próbuje też sił jako fotograf i aktor.
Kolekcja damska to zmysłowy romantyzm w najlepszym wydaniu. Każda rzecz wyróżnia się kobiecym detalem. Bluzki mają bufiaste rękawy, ażurową fakturę albo wiązanie w talii. Sukienki uszyto z koronki, siateczki lub satyny, ale także z tkanin naturalnych: wiskozowego żakardu czy bawełny z angielskim haftem. Kopertowe mini w landrynkowych odcieniach wykończono falbanami. Topy na ramiączkach spaghetti emanują natomiast glamourem lat 70. XX wieku. Denim Rage Age jest z jednej strony prowokujący, a z drugiej swobodny. Wszystkie spodnie i szorty podkreślają figurę. Nawet dresy - w intensywnych odcieniach różu i limonki - pozwalają wyeksponować atuty sylwetki.
Mężczyzna Rage Age śledzi trendy, a jego ulubioną tendencją jest ekskluzywny streetwear.
Z wyczuciem łączy klasykę z mocnymi detalami. Do pracy nosi marynarki z dopasowanymi spodniami i koszulami w delikatny deseń, na wieczór jasne spodnie, dżinsową koszulę i ciemną marynarkę, a w weekendy stawia na wysokiej jakości basic: t-shirty, bluzy i dresy. Jako trendsetter nie boi się dopasowanych fasonów, dżinsowych total looków, czy niepokornych akcentów, takich jak rozpięte guziki koszuli. Dla niego każdy dzień jest dobry na eksperymenty z modą.
Spółka Modivo S.A. przekazała już 250 tys. zł za rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej pomagającej uchodźcom z objętej wojną Ukrainy. Potrzebującym przekazano także obuwie, odzież i środki medyczne. Firma zapewnia wsparcie psychologiczne i pomoc prawną oraz materialną dla ukraińskich pracowników, powstaną też nowe miejsca pracy dla specjalistów z Ukrainy.
Natomiast w środę, 9 marca, dochód ze sprzedaży kolekcji Rage Age na Modivo, zostanie w całości przekazany na konto Polskiej Misji Medycznej, zaangażowanej w pomoc na rzecz Ukrainy.
Kolekcja powracającej na światowy rynek marki Rage Age jest już dostępna w sklepie internetowym www.modivo.pl
Zdjęcia: Rémi Lamandé
Stylistka: Ewelina Gralak
Makijaż: Wilson
Fryzury: Michał Bielecki
Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC
Źródło zdjęć (przesłane jako informacja prasowa) od: CCC.EU Sp. z o.o.