Vistula po raz kolejny wprowadza do swojej kolekcji limitowaną linię. Après-ski nierozerwalnie łączy się z relaksem i życiem towarzyskim prowadzonym w kurortach narciarskich po zejściu ze stoku, ale też znakomicie odnajduje się w wielkomiejskiej przestrzeni. Jest wyrafinowana i zgodna z najnowszymi trendami w światowej modzie męskiej, a jednocześnie wygodna i utrzymana w ryzach klasyki. Jednoczy wysoką jakość krawiectwa i materiałów z niewymuszonym luzem, wpasowując się w kosmopolityczny dress code.
Après-ski to linia komplementarna i zawiera cały przekrój męskiej garderoby od okryć wierzchnich przez garnitury, spodnie i dzianiny po buty i dodatki. W casualowej części kolekcji pojawiają się lekkie, dwustronne puchówki z nadrukami po wewnętrznej stronie, skórzane kurtki, w tym model przypominający fasonem klasyczną puchówkę oraz kurtka z kapturem z dopinanym futerkiem, a także budrysówka zapinana na zamek oraz parki o trzech, zróżnicowanych długościach.
W tej wyjątkowej kolekcji proponujemy także mniej formalne marynarki, pikowane bądź gładkie, które w jesienne dni mogą zastąpić klasyczną kurtkę raz causalowe garnitury. Model z szarej flaneli, celowo sprany dla efektu zmechacenia, garnitur dzianinowy z łatami na rękawach marynarki i spodniami dresowymi wykończonymi ściągaczem na dole oraz marynarka w widowiskową niebiesko – czerwono - białą kratkę to najoryginalniejsze elementy tej części kolekcji. Jej dopełnieniem są dzianiny, w tym swetry w motywy alpejskie, a także kolorowe flanelowe koszule, T-shirty ze stylizowanymi na lata 60. nadrukami w motywy narciarskie oraz chinosy i bojówki. Casualową część kolekcji uzupełniają dodatki, takie jak dziergane szaliki oraz buty, w tym sportowe modele z pikowanej lub gładkiej skóry na gumowych podeszwach.
Formalna odsłona Apres-ski obejmuje ekskluzywne płaszcze, w tym model w kolorze camelowego beżu z nakładanymi kieszeniami. W sekwencji wieczorowej w limitowanej linii Vistuli oferujemy smokingową aksamitną marynarkę z wykończeniem z czarnego atłasu, czerwoną marynarkę z drukowanego aksamitu oraz garnitury z gładkiej wełny. Także tej części kolekcji towarzyszą klasyczne akcesoria. Cała linia Apres-ski, bez względu na charakter jej poszczególnych elementów, jest doskonale dopasowana i pozwala łatwo się zestawiać, dając możliwość stworzenia wielu wariantów stylizacji, a opatrzone jej logotypem ubrania są miękkie i przyjemne w użytkowaniu.
Twarzą najnowszej kampanii na jesień i zimę oraz tej logowanej Après-ski Line został 33-letni Shaun De Wet, model o statusie "Icon" na portalu models.com. Pochodzący z RPA Shaun karierę zaczął w wieku 17 lat. Wystąpił w kampaniach takich marek jak Calvin Klein, Roberto Cavalli, Louis Vuitton czy Ermenegildo Zegna.
Zdjęcia autorstwa Mateusza Stankiewicza powstały na wysokości 3048 m n.p.m. w Ice Q w austriackim Sölden. Zaprojektowana przez uznane biuro architektoniczne Johanna Obermosera śmiała bryła, mieszcząca luksusową restaurację i stację kolejki linowej, została doceniona przez twórców "Spectre", najnowszego z serii filmów o Jamesie Bondzie. Kampanię Vistuli na jesień-zimę 2015/16 uzupełnia film wykonany przez Kubę Kossaka.
Limitowana kolekcja będzie dostępna w salonach firmowych Vistuli oraz w sklepie online od połowy września 2015 r.